6.5.09

SÄMST PÅ ATT HÅLLA LÖFTEN



Den här bilden gjorde vi som start på gemensamma bilder. KFDE - KvällenFöreDagenEfter


Bättre sent än aldrig! Vi är värdelösa på att lägga ut bilder då vi har lovat. Vi är sämst på att hålla löften överhuvudtaget. Men här har ni i vilket fall som helst bilden vi har jobbat med ett tag. Det var riktigt kul att göra en ihop. Själv så är jag inte så värst nöjd med min del men det gick.
Själv så har jag en del bilder på lager och en del idéer som ska fixas. Men mycket som händer nu och jag hittar inte riktigt tid till det. Men jag försöker!
Mikael är fortfarande lika värdelös på att lägga ut någonting här överhuvudtaget.
//Linnsejj

som alltid går det att klicka på bilden för större

2 kommentarer:

  1. Jag hatar er!!! Eller inte hatar er personligt, bara för att ni gör så himla grymma bilder!!!!

    I Love it!

    SvaraRadera
  2. sv; Tobias Extor
    VI HATAR DIG OCKSÅ! Eller inte hatar dig personligt, bara för att du har så himla grymt rött hår!!!!

    We Love it!
    //Linnsejj&MiJo

    SvaraRadera