16.8.09

NYTT FRÅN OSS BÅDA!


Nytt från oss! Var banne med på tiden nu. Jag tänkte visa lite mer motiv på kläder vi har gjort. Detta är linnet Mikaels lillasyster fick när hon fyllde år.


Det blev inget Way Out West för mig i år... Som tröst piffade jag upp ett linne!

Närbild Timo <3

En tavla Mikael håller på med. Lägger in bild när färgerna finns med.

Tecknat har jag också gjort. Detta är lille Noah.

Kommentera gärna och hör av er om ni är intresserade av tröja, tavla, bli avmålad eller vad sjutton som helst.
//Linnsejj

4 kommentarer:

  1. As kalas fint :D

    SvaraRadera
  2. om du behöver någon att måla av får du gärna ta mig, duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Sarah: Nu innan jul har jag massor att göra, men du får gärna skicka lite olika foton! (gärna bra skärpa) till min mail: funky_linn_92@hotmail.com
    Så kan jag göra det så småningom c:
    Skicka gärna några stycken och rätt olika foton! c:
    Tack snälla!!
    puss! Linnsejj

    SvaraRadera